Sunday, January 3, 2010

My Home Tuition Centre

Alhamdulillah 5 orang pelajar akan memulakan sesi tuisyen bermula minggu ini. Berikut merupakan pelajar-pelajar yang terdiri daripada kejiranan saya:

1) Ebi (anak K.Dah) : Matematik, Sains dan English
2) Anak K.Zan : Matematik, Sains dan English
3) 3 orang anak K.Ina : Matematik, Sains, English dan Bahasa Melayu


Mereka nak panggil saya Teacher Huda. Saya kata panggil K.Huda aje. Teacher Huda lagi best mereka kata... Okla..teacher Huda pun teacher huda la =)

Setakat ini kelas diadakan di rumah saya pada waktu siang. Dan agak pack juga sebenarnya masa saya. Malam setakat ni saya kosongkan. Untuk aktiviti saya yang lain dan kelas ganti.

"Huda boleh ajar Bahasa Arab tak?", tanya K.Ina.
"Tak berani la kak. Belajar dulu sampai Form 3 je. Banyak lupa dah. Ajar mengaji Quran boleh", balas saya.

No comments:

Post a Comment